rumpskav

fifan för sönder slitna sadlar och sega hästar. usch, hatar't. man får ju skavsår i rompaaahn!
aja, hade bella idag på ridningen. hon var segare än när jag försöker räkna ut ett matte tal. suck. saknar min lilla Taizonbullebubbepruttnisse ♥♥♥ haha, jag är besatt. men mamma har anmält mig till en dressyr lektion hos Kicki den 9 oktober så ska ha honom då, troligtvis. typ en och en halvtimme tsm med honom. yay! ^^
nog om det. idag gick jag upp halv sex för att duscha eftersom jag inte gjorde det igår efter träningen. sen sa pappa att han kunde skjusa mig och jennie till skolan, haha pappa. han säger det typ när jag stänger dörren och är påväg ut till bussen. så kom till skolan och hade alla tråkiga lektioner PLUS matteprov. jag kommer helt allvarligt få IG dubbel minus på det. usch!

nog om deeeet. igår var jag hos emilia, så jävla kul. hahhaa, va satt och prata, åt, prata, kollade på harper's island ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥, prata och sen drog vi på la träning. jag var väldigt dryg och klagade på allt. som vanligt men det var ovanligt mycket då. så på slutet så orkade jag inge mer, eftersom jag inte fick någon luft för jag var täppt i näsan. men per och marianne tjatade på mig så jag sprang med mina sista krafter runt och runt mot bollen och tacklades med signe som mucka gräl. du ska få spö din lilla fis! haha :*
imorrn är det fredag och vi slutar 11.40. robert skulle bort så vi har ingen idrott. love!

nej, nu ska jag gå ner och dricka juice, sen sova.
sååå, GODNATT! :D

älskar dig eddie prutt vikander ♥


Kommentarer
Postat av: signelundin

hahah, cpbarn (l)

2010-09-23 @ 21:59:48
Postat av: signelundin

hahah, cpbarn (l)

2010-09-23 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0