lev varje sekund utav livet

hej.
idag har det varit en händelserik dag. bland annat det som hände nu klockan kvart i 7. min brorsa arvid jobbar i skogen på en skogsmaskin. han skulle kliva ur den och halkade (ca 2 meter ner till marken) och hamnade på ryggen på en spetsig stubbe. han kunde röra armar och ben, så han ringde mamma så hon och jag åkte dit. vi ringde till 112 och de kom efter typ 1 ½ timme typ. de skickade ambulansen från UPPSALA, hålla? vi är i MÖKLINTA, fattar ni, möklinta? aja, men brandkåren från möklinta kom ut innan och då var eva med där (känner henne, arvid är kompis med hennes son tommi), så vi satt och pratade tills ambulansen kom. så arvid är väl vid det här laget på akuten i västerås. jag känner mig ganska hjälte-aktig. arvid frös så jag gav honom min jacka, så jag stod bara i linne mitt ute i skogen där det bara är typ 5 grader varmt. PLUS att det var myggor och fladdermöss där. jag är livrädd för fladdermöss......

aja, vi får se hur mycket sömn jag får inat.. hoppas det blir någon blund. så om jag är ett PMS barn imorrn så vet ni varför. nu ska jag sova, PUSS GODNATT!

älskar dig eddie, förlåt om jag inte svarade men hjälpte min älskade bror ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0