I'm staring at a broken door

sitter hemma hos älskling och dricker te. han var så snäll att fixa åt mig medans jag pluggade tyska. hehehehhh (a)
idag var viccanbus i skolan, riktigt kul. inte lika tyst längre. hehe. sen så har dagen sugit apsnase och jag har lyssnat på emo musik med anders. aja, imorrn har jag sovmorgon men viccis och jag ska till skolan tidigt för hon ska ha på hälsoundersökning och jag vågar inte stanna hemma själv hos älskling, för han börjar ju såklart tidigt.

nu ska jag plugga kemi och fortsätta dricka mitt te. puss!

// the eddie lover ♥

Kommentarer
Postat av: victoria

ah, tack hjärtat, älskar dig så sjukt mycket <3

2010-09-28 @ 22:02:23
URL: http://victoriaolivas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0