idol!

har nyss kommit hem från ridning och sitter och kollar på idol nu. helt otroligt hur synd det är om vissa människor. dom tror att dom är jätte duktiga på att sjunga men i själva verket så är det tvärt om. haha, inte för att jag är bra men ändå. aja, idag gick man i skolan som vanligt. var skit trött så var väl som ett PMS barn, hahahahaha.. sen gjorde jag engelska prov, gick rätt så bra faktiskt. kunde mer än jag trodde. yes
på ridningen hade jag min bullebubbe taizon bebbe♥ haha. gick bra förutom att han var extremt pigg precis innan man skulle fatta galopp, men fifan vad kul de var. bara älskar den hästen!

ska snart ner i duschen, luktar hästbajs om händerna haha! usch..
aja, hare gött. älskar eddievikander, men det visste ni ju redan. puss!


jag och taizon bebbe innan vi går in i manegen :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Men asså du KAN ju sjunga:) <33333

2010-09-17 @ 19:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0