dippen och jag

sitter här i min ensamhet och äter nyttigheter. så himla gött!
önskar att någon vore social på msn eller åtminstånde smsa mig, men icke. får väl sitta och lyssna på min underbara spotify-lista och nörda doTa. imorrn förmiddag drar müshan och jag in till stan för att hjälpa mormor flytta till en annan lägenhet. kul, men det värsta är att man får så jävla ont i ryggen utav att bära tunga kartonger med typ gammalt och fult porslin i. älskling, ge mig ryggmassage efter det. och när du ändå håller på kan du ju göra fotmassage också. hahah. så efter jag varit hos mormor drar jag till eddievikander älskling och sover där tills på söndag. MYS! vi blir ensama hela dagen så vi bestämmde att göra tre rättersmidda fast bara två, eller en. HAHA. får väl ta och se vad det blir.
nej, nu ska jag fortsätta mummsa på mitt gottgott. puss!

love you my sweetboy ♥


fy sjutton så mycket bättre än chips och SIPS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0