trötter

har nyss tränat med laget. snacka om att jag fått dålig kondis under sommaren, även fast jag ridit typ varje dag.
fick skit ont i höfterna, inte kul. så går runt som en kärring som bajsat på sig.
klippte ju mig idag också, det blev faktist bra. hon klippte liiiiiite på topparna, klippte upp så jag fick lite volym och sen fixa luggen. emilia och signe sa att det inte syntes, fast jag hade ju uppsatt hår på da träning.
syns väl bättre utsläppt. en sak vi glömde göra idag var att fixa ID och bank kort. mamma och jag gick runt och strosade i affärer när vi plötsligt kom på att vi skulle till banken och fixa det, men då var klockan redan efter 3 och dom stänger då. aja, vi ska fixa det imorrn bitti ist.  

men ska gå upp och göra nånting nu, imorrn blir det ju västerås.

puss!

jag älskar dig älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0