Together with the sundown

älskar låten! :')

godmorgon förresten, vaknade precis nyss. sjukt trött så det här inlägget kanske blir något konstigt. heh
ringde en gubbe nyss som mummlade sitt namn så jag ba "JAAHAAA
han - "jobbar din pappa i skogen eller nån annan stans?"
jag - "han jobabr utomlands..."
han - "aha, har han en kille som jobbar för han?"
jag - " ja, patrik menar du?"
han - "ja, har du hans numer? eller nummret till maskinen?"
jag - " inte på rak arm, tyvärr."
han - "MEN SKIT IT DÅ!!!" sen la han på..

sen när slutade man vara trevlig i telefon? o.O

haha, aja. idag är det match och jag är ganska taggad. eller inte. är trött som fa-en. hoppas siggo blir mer taggad, haha. ÄLLE?

gud jag ska sluta plåga er med mitt skrivade

poss!

love my boy ♥

Kommentarer
Postat av: signe

klart jag blir taggad <3

2010-08-18 @ 11:39:16
URL: http://signelundiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0