nightmares

uschhhhh. jag hatar mardrömmar, speciellt när dom är så verkliga att man gråter..
vaknade vid halv 11 att jag grina somfan och att hela min kudde var blöt. inte kul. så jag gick upp och fortsatte gråta på toan, ha-ha. sen gick jag ut till kaninerna och satt och gosa med min gosegull kanin tuff, känns som han tröstar mig när jag är ledsen. han liksom buffar på en och lägger huvudet i knät på en.
aja, sluta gråta då så gick in och satte mig vid tv:n och åt godis. bra frukost de ja!
sen gjorde jag mat till mig och magda, blev helt ställt när jag såg henne sitta på trappen. men kom på att arvid inte var hemma så hon var kvar. aja, så kocken emmy gjorde köttbullan och spaghetti. (y)

pratade nyss med mamma, måste åka på träningen ikväll.. mmm! alltså jag vill det, men det är en sak som hindrar en. usch

nu sitter jag här, väntar på att det ska bli natt. vill sova, men ändå inte. så jävla rädd!
ska kanske ta och baka nånting. nej, pallar inte.

hade iaf askul igår med älskling, filmen var bra! knight and day, yeah. älskling blev typ rädd as många gånger så jag skrattade skapligt högt. hahahhahahahahahah, aa. saknar honom redan. aahhww.

nej, nu ska jag inte tortera er med mitt oviktiga inlägg.

puss!

i löööööve my eddiiiiiiiiiee ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0