kommer inte på nåt, hej

kommit hem från älskling, skapligt trött. snart är det skola och då ska man gå upp 06.00 varje morgon, fyfan.
aja, nog om det. imorrn är det match hemma på liden klockan 16.00 tror jag, vi vinner. TAGGATAGGATAGGA, jä

förlåt om jag skriver helt jävla sär, men är som sagt trötter.

igår var jag och syster och shoppa i västerås. kulkul! jag köpte...
- randig stickad tröja, h&m
- linne med mönster, ginatricot
- t-shirt med peace skeletthand, h&m
- present till mamma, lagerhouse
- randig hoodtröja, newyorker

tror det var allt. ska nog ha nånting på första skoldagen och fotograferingen som är på TORSDAG. hata marcus för det. haha

men nu ska jag fortsätta spela gitarr, men hittar inga bra låtar. vet ni nån?

aja, puss!

love my boiiiifriend ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0