i make it rain

har nyss duchat, väldigt skönt!

imorse vaknade jag och älskling runt 10, länge sen jag sov så skönt. så vi sprang ner och åt frulle, eller rättare sagt en halv limpa. herregud.. aja, sen har vi pendlat mellan datan och tv:n under dagen för det har inte funnits nånting att göra. sen åkte han hem runt halv 6 :( så då blev det tomt.. men träffas imorrn!
sen har jag pratat med pappa i telefon, han är ju jätte smart. han har köpt två par rosa converse. jag ba smart pappa, att köpa två likadana par skor i samma färg. han ba men tänk såhär, du kanske skitar ner ett par och då är det ju bara att använda de rena!  pappa har ju sina ljusa stunder. men han skulle köpa fler skor tydligen, så jag kommer väl ha typ 5 par converse eller nåt när han kommer hem.

imorrn är det skola. orkar inte, men vill ändå. vill träffa bästavän victoriaplutt och jennie och älskling och och och. aa, ni fattar. måste komma ihåg datan imorrn, jag slår vad om att jag glömmer den, HAHA

nu ska jag göra nåt, sen sova.

puss godnatt!

älskar eddie ♥

Kommentarer
Postat av: victoria

<3<3<3

2010-08-30 @ 11:49:59
URL: http://victoriaolivas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0