en mätt fa-en!

har varit hos jennie (:D) idag. inte gjort så mycket där, kollat på film och ätit typ, haha. först gjorde vi scoens (stavning?) som var asgoda, sen åt vi mat och då åt jag jätte mycket. jennie, hur kommer det sig att vi jämt äter så himla mycket när vi är hos dig? haha ;)
vi kollade på kenny begins, najs vettni! "sarrusarru?" "IIHIHIHI". aja.
fick mata lillpluttan också, kulkul.

imorrn är det match, taggad. nu jeflar vinner vi, eller hur? japp

nu ska jag göra något, kanske äta mina kokosbollar, herregud. det enda jag gör är ju att äta. måste sluta..

men hare gött nu, puss!

eddiesweetie, i miss you♥

Kommentarer
Postat av: Syster (a) <3

Nej vi äter inte mkt.. Vi försöker bli biff (H) <3333

2010-08-26 @ 16:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0