cry me a river

går runt och sjunger på låten hela tin', bäst liksom!

igår blev det 0-0 på matchen mot syrianska. vi var nära flera gånger att göra mål, men det gick inte. när det var tvp minuter kvar var jag sjukt irriterad så jag tacklade ganska hårt omkull en tjej som jag ramlade över också. så hoppade jag av henne, och hon ställde sig upp och kallade mig jävla fitta. då gick jag mot henne och tog upp pekfingret och hytte med det mot henne och sa att hon fan inte ska kalla mig saker. sen gick jag. hahha, bäst. om jag får säga. men var nära på att hoppa på henne och slå ner henne (mörda), eller hur viccan? ;) haha

aja, nog om det. idag skulle jag gå upp halv 6 för att jag inte orkade duscha efter matchen igår så duschade idag på morgonen ist. men jag orkade inte gå upp då så sov till 6 och gick ner och duscha och fixa mig. sen på bussen, och busskortet funakde inte som vanligt så nu har jag ett gymnasie-elevkort (stort vykort typ). kul. sen blablalblallalaaaaa. red efter skolan på mirte, det gick ju bra. sen hem och sega. och nu sitter jag här. ska sova snart.

kom på en sak, imorrn får coola klassen 8i DATORER FÖRE ER ANDRA. ingen idé att skryta, omoget. men det är kul, tycker jag. mmhmmm

men nu ska jag smsa med sötlina, puss och godnatt!

eddielovvveee ♥

P.S. mamma går runt och skryter eftersom edie trodde hon va 35. tsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0