come on rude boyboy

hej
idag är det tisdag för de som inte visste det. jag försov mig i morse men han precis bli klar och hinna med bussen. kom till skolan och hade alla ämnena. sen efter skolan fixade jag koden till mitt bank-kort, jennie hängde med också. sen följde jag med henne till hennes mamma och barn som var i någon garnaffär. sen kom älskling, vi gick runt i pissregnet tills jag kom på att jag hade lämnat in kortet hos åsa och det bara var en kvart tills min buss gick. kul. så vi sprang medan jag svor för mig själv och så, blir så himla arg på mig själv när jag glömmer småsaker. aja, sen hem till mami. vidare till avesta och handlade mat och shiieet. köpte en smyckes-hållare, typ ett träd eller nåt. what ävvaaa.

imorrn är det match mot syrianska, yesyesyes. nu taggar man, not. mår så jävla piss.
nu ska jag plugga.

puss!

love to my booooy! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0