Varför är måndag så nära helgen?

Uäääk, imorrn är det måndag och jag har VERKLIGEN inte lust att gå till skolan. Delvis för att jag bara inte orkar men sen för att jag känner mig lite småförkyld. Snorar och har lite feber. Vill inte bli sjuk men vill heller inte till skolan haha!
 
I fredags åkte jag till Avesta. Var på nån fest, fortsatte hemma hos Alina. Vid 4 stog jag och sov så valde att gå och lägga mig medan de andra skulle ut och käka. Vaknade sen vid 1 på lördagen. Vi beställde pizza och kollade på film hela dagen. Idag har jag spelat match, vinst mot Västanfors med 2-1. S K A P L I G T skönt! Har en till match sen är säsongen slut. Ska bli skönt med lite vila!
 
Nu ska jag ligga och smådö i sängen, slänger nog på någon film sen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0