Tröttpunktse.

Hola amigos!
Ligger för tillfället i sängen med världens smärtor i benen. Körde hårt på träningen, började nästan gråta ett tag. Värsta crybaby.
Iaf, idag har det inte hänt så mycket. Haft svenska, matte och idrott. Gick 2.6 km idag så kan även vara därför mina benhinnor är kaputski. Av någon anledning gör det ondare att gå i rask takt än att springa...?
Efter skolan träffade jag Emelie och frida på stationen, blev super förvånad att se dom där haha! Sen hängde jag på Martin och sen drog jag på träning. Och nu är jag här!

Imorrn är det ridning, weeeeeeu!! :D ska ha min lilla favorit Istra. Hoppas det går lika bra som förra gången!
Nu ska jag sova, puss!


Kommentarer
Postat av: alina

DU È LA GO`I DIN PIPPITRÖJA!! :D <3

2012-09-12 @ 22:46:25
URL: http://anotherdream.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0