Studiebesök.

Hallå hallå!

Har inte orkat blogga under helgen eftersom jag inte direkt gjort något speciellt. Filmkväll i fredags med några goa tjejer, hade jätte mysigt! Sen på lördagen sov alina hos mig och vi låg och kollade på gamla videofilmer från när jag var liten. Hade ju lite roliga uttal osv, eller vad säger du alina? GÅMMISNUDD?! Haha!
I söndags spelade jag match med laget mot Västanfors. Förlorade med 1-0 på ett jävla straffmål. Domaren kan ju ta och kolla om man kryper in i straffområdet. Så jävla lågt! 

Aja, för tillfället sitter jag i skolan med Krisitna och väntar på att lektionen ska börja. Ska ha barkunskap idag också. Sen på eftermiddan ska vi på besök på cirkus och kolla in baren och prata med dom osv. Ska bli super kul!
Tumblr_m7bavzfpkj1rqer71o1_500_large

Kommentarer
Postat av: alina

GÅMMISNUDD Weeeeuuu! :D

2012-09-12 @ 22:45:21
URL: http://anotherdream.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0