Själen av en vän.

Haft en super trevlig helg i Stockholm, måste dit igen snart. Saknar mina kusiner och kusinbarn redan!

Idag har vi haft öppen restaurang på skolan. Var ganska kul förutom att det kom lite gäster. Jag fick ansvaret för att välkomna gästerna och visa vart nånstans de skulle gå osv. Och det kändes inte riktigt som att den uppgiften passade mig eftersom jag stup i kvarten stod och gäspade. Var tvungen att trycka i massa sockerbitar i munnen för att hålla mig vaken haha!
Efter skolan var jag skit trött och hade ont i huvudet. Så skippade träningen och åkte hem istället. Och inte blev huvudvärken bättre då(!). Knäppte på en Star Wars film bara för att och vilade lite under ögonlocken. Nu har det släppt lite men har fortfarande ont. Ska väl tvinga i mig en ipren, vet inte varför men jag HATAR verkligen att ta värktabletter. Känns som man är svag då, alltså lame typ. Haha..


Nu ska jag gå och brusha tänderna och hoppa i sängen, klockan står på 05:15 imorrn. Wehoo, sovmorgon i en kvart haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0