It's friday, friday.

Äääääääntligen fredag! Tack och lov!


Slutar alldeles strax engelska lektionen. Skickade nyss in inlämnings uppgiften. Skönt att inte behöva ta med hem och jobba. Dock har jag lite matte att jobba igen eftersom jag var sjuk i onsdags. Eller sjuk och sjuk, hemma pga handikapp. Haha!
Slutar 11:40 idag så hinner med tidiga bussen ända hem till mig. Ska baka lite cupcakes till mammas middag som är på lördag. Sen när jag är klar med det sticker jag till min andra halva på filmkväll! Troligvis sover vi hos mig sen på lördag för vi ska fota massor osv! Weeeeeeeeeeeeeuuuu som vi brukar säga haha :D
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Mys! :D <3333

2012-09-07 @ 14:21:35
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0