HELG.

Åh älskade, efterlängtade helg. Du är nog det bästa som finns efter en jobbig vecka i skolan. 

Hungrig som ett as sitter jag på engelskan. Vi gör massa hörövningar och gud vad jag saknar Gerd. Om nån av mina läsare skulle vara en elev på Ekeby vill jag säga en sak. Min klass hatade Gerd i början, men det var nog för att hon kör sitt egna race. Det gäller att kunna lyssna på hennes bladder. Tro mig, hon blir underbar! Saknar henne otroligt mycket, hatar min nya engelskalärare. Min mormor som inte läst engelska (vad jag vet?) uttalar bättre än henne. Uäääk. Tänk er svengelska med försök till någon slags brittisk accent. Man uttalar ju home precis som det stavas i stort sett, men hon säger hum. Alltså, lär dig prata kvinna. Haha...

Slutar ju tidigt idag så hinner ta tidiga bussen hem om inte pappa kommer och hämtar mig. I sådana fall går vi och lunchar på stan, kanske nån buffé eller så. Annars käkar jag nog på Subway som jag brukar göra på fredagar haha! 
Sen ikväll bär det av till min bästa vän Alina. Vi ska tvätta bussfönster har jag för mig att hon sa, sen ska vi nog troligtvis till Benny. Länge sen jag träffade Avesta folket, saknar er som tusan! :(
Nu ska jag fortsätta hungra ihjäl mig. Fred ut dudes! 

Kommentarer
Postat av: Moster

Mormor har läst engelska, gick kvällskurs på bibblan i Sätra för ungeffär 100 år sedan när dinosurierna fanns eller så : ))

2012-09-28 @ 23:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0