Cancer.

Det är någonting som inte borde existera. Det är nog bland det värsta som kan hända en familj. Eller person. Tänk, vem som helst kan få det. Som den här killen. Sebbe. Varför får just han det och inte nån anna? Varför får inte nån som mördat nån det istället? Som exempel Anders Breivik. Nu menar jag inte att man ska önska cancer på nån. Jag menar bara att cancer borde fan inte finnas. 
Min morfar dog i cancer. Jag var bara 3-4 år så jag minns inte så jätte mycket av honom. Men visst saknar jag honom ändå. Varför dog just han? Varför inte nån annan?
 
Försök att tänka hur det vore att veta att man skulle dö. Att planera sin egna begravning. Att veta att jag kanske bara har en månad kvar av mitt liv. Att ligga i smärtor dag in och dag ut. Att inte kunna leva som alla andra.

Om jag någon gång fick en önskan, var det att cancer inte skulle finnas. Visst skulle man tänka på att få oändligt med pengar och så, men det är tusen gånger viktigare att få bort cancern. En dag ska den bort.

Här är artikeln om Sebbe.
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.115826-sebbe-visste-att-han-snart-skulle-do?ref=fb
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så jävla hemskt!! Hata canser.... <3333

2012-09-20 @ 12:13:39
URL: http://skummbanan.blogg.se
Postat av: magdalena tillenius

jag hatar verkligen cancer ...borde inte få finnas

2012-09-20 @ 12:46:01
URL: http://magdalenatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0