Braaaaa tag sen.

Känns som jag alltid har den meningen i rubriken haha. Iaf, nu tog jag tid och satte mig vid bloggen. Är sjukt länge sen jag bloggade har jag märkt, men har haft lite mycket på sistone. Skolan har börjat (som jag för övrigt älskar!), hänt lite tråkiga saker och helt enkelt inte haft tid/lust eller ork. 
Men just idag har jag tid, lust och ork eftersom jag är hemma från skolan. Hade match igår och kände av benhinnorna och låret/en som jag sträckte förut. Hde väldigt ont på vägen hem och när jag vaknade imorse så kunde jag inte resa mig. Fick en ipren av mamma och somnade om. 

Nu kan jag gå runt någorlunda normalt men har fortfarande ont. Blir väl att bara dega hemma idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0