måndagmåndag.

Lagom jobbigt att kliva upp ur världens skönaste säng imorse, men efter många om och men så kom jag upp! Skolan har flytit på. Höjdpunkten på dagen var glassen som min kära vän Anders bjöd mig på. Bästa av det var nog att jag fick med en visselpipa som är min käraste ägodel, typtyptyp! 
Efter skolan gled jag lite epa med Sampen as usual. Han visade mig Heby, HAHA. Nästan värre en Möklinta! Vi blev i alla fall stoppade av polisen, fyfaaaaan. Aldrig sett Samuel så rädd, haha!! Men det gick bra och när polisen frågade hur fort han körde sa han "30 såklart!". Haha, eller hur var det nu?

Skippar träningen ikväll (som för övrigt började för 2 minuter sedan) eftersom jag inte har någon skjuts. Nu ska jag dyka ner i biologiboken sen stund. Puss!

Kommentarer
Postat av: SampeN

haha de var en upplevelse! puss

2012-03-14 @ 22:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0