Imorgon är det fredag, MMMM

Haha, du är ju seriöst desperat. Skrattretande!

Jobbig dag med två provskrivningar efter varandra, kunde absolut inget heller. Men dagen toppades med godis på klassrådet. Love to Linda! Tog även en fika efter skolan med grabbarna grus. Satan vad gott det var att svulla! 
Imorgon sticker jag till Avesta som vanligt och umgås med min bästa och bästa. Haha, bra svenska? Sen på lördag har jag första träningsmatchen och jag är inte ett dugg taggad. Kan ju inte ens ta emot bollen? Haha... Ska även ha högklackat i skolan imorgon, tror jag i alla fall. Herregud, kommer slå upp hela ansiktet!

Nu måste jag packa vidare om jag ska komma i sängs i tid. Chingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0