Ride that donkeeeeey

Coola tjejer + Peter som hade likadana tröjor i skolan i torsdags, dock inte Peter. Hehe..

Ska snatr iväg och rida på sorf, ingen aning vilken häst jag ska ha. Sist hade jag Millie men då var jag bara på "prov" så det kanske är annan nu? Aja!
Sitter även och smsar med Alina och hon ska på THAIBOXNING! Undrar om hon gör en tripple testicel spark, haha! Du kanske får blått bälte i en kvart eller får en mästare som heter piiipjong-matkupong? ;) haha
Jag vill också börja!!! Min dröm är att börja på boxning, så ska prata med Alle lite! :D

Nu måste jag dra, chiiingeling!

Kommentarer
Postat av: alina

vi fick lära oss hur-mycket-är-klockan-slaget ;) <3

2012-01-18 @ 07:57:36
URL: http://ahaalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0