it's friday, friday!

ääääääntligen fredag!
känns som evigheter sen sist. fast det känns inte riktigt som fredag, men det kanske beror på att jag varit sjuk större del av veckan. hehe
idag har det inte hänt så mycket i skolan. fick alla rätt på tyskaglosorna, typ aaaaawww yeeeeeaaah. sen tappade signe min älskade iphone i marmorgolvet, hehe. som tur var gick den inte sönder!

imorrn skippar jag träningen eftersom jag fortfarande hostar mycket och har svårt att andas. istället så åker jag, mamma och min moster till västerås och shoppar på ikea och lite andra ställen. sen på kvällen sticker jag till alina och firar henne och sandra med tjejmiddag. antar att jag sover över där, haha!

nej, nu måste jag ta tag med massa skolarbete. puss!

Kommentarer
Postat av: s.

hemskt ledsen emmyboy!

2012-01-27 @ 19:30:27
Postat av: Jennie

Vi ska oxå till erikslund! ;D <3333

2012-01-27 @ 19:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0