no life

25 FÅGOR OM DIG SJÄLV

Röker du?
nej, bara dumt
Snusar du? nej, också dumt
Skolkar du? nej, om man går i 9i går inte det
Gör du frukosten själv? ja
Har du suttit i rätten? nej
Har du slagit ner någon? EHEHEHHE, nej
Har du pussat någon av samma kön? ja
Har du varit på strippklubb? nej
Vad gör du när du blöder näsblod? panik skriker efter papper eller något. eller så lutar jag mig fram och trycker på näsbenet.
När grät du senast? igår/inatt/idag
Vem kan du prata om allt med? alina, jennie, mamma, eddie, vic, sigge och emilia
Har du solglasögon? ja-a, med blommor sörrni!
Skriv en mening på engelska? smoke som weeeeeeeeeeeeeeed
Vem pussade du senast? alina
Vem kramade du senast? victoria
Vad är din högsta önskan just nu? en önskan ska inte sägas högt, om den gör det går den inte i uppfyllelse
Vad heter den hårspray du använder? använder det bara ibland, men TRÉsemme eller hur den stavas!
Vem gillar du? mina nära
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? brun
Har du string på dig just nu? nej, underbara tant-trosor♥
Känner du någon som heter Niklas? ja, haha?
Har du bärbar data? juppjupp
Är du blyg? jag är väldigt blyg, men inte inför de som jag känner.
Vad tänker du på just nu? att jag måste byta låt

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET?

Mage,ben eller armar?
svag för magen
Bruna,blå eller gröna ögon? ingen stor betydelse, men han har grön/blåa
Långt eller kort hår? kort
Charmig eller rolig? båda
Röker eller snusar? inget av det, gillar inte röklukten och snuset förstör tandköttet. men om jag är tvungen att välja så snusa.
Vad kollar du först in på det motsatta könet? ögonen och léendet
Hur stor betydelse har kläderna? ganska stor faktiskt, ens personlighet brukar ju spegla på kläderna
Gillar du någon just nu från det motsatta könet? ja
Gillar någon annan dig just nu? det får du fråga "dem" om?

HAR DU?

Blivit kysst?
ja
Stått på scen? ja
Varit med om en bilolycka? ja, eller jag har krockat men inte liksom en stor olycka
Klättrat på berg? möklinta vettu

ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt?
både och!
Blått eller rött? blått
Regn eller snö?  snö
Ull eller bomull? bomull
Rosor eller tusensköna? rosor
Vår eller höst? vår
Historia eller vetenskap? inget lockar direkt, men historia
Matte eller engelska? engelska

ÖVRIGT

Svär du för mycket?
 ja..
Vilken låt lyssnar du på just nu? om jag en dag - per gessle
Hur är vädret just nu? kallt och ruggigt
Vart skulle du vilja åka? till sala, haha. men det vore inte dumt att åka tillbaka till Aurora!
Vill du ha barn? ja, brukar gå på bebisavdelningen och drömma om pluttisar
Isf vad skulle dom heta? David och Sophie

SENASTE SOM DU

Träffade?
mami
Pratade i telefon med? fläskan
Sov tillsammans med ? vic, sigge och emme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0