shopping!

har varit i borlänge idag med mamma och shoppat. fick med mig lite smått och gått hem, och även mamma! orkar inte dra fram kameran nu och visa upp alla kläderna så jag slänger upp bilder imorrn. om jag kommer ihåg, haha.
hade iaf trevligt idag med mamma, länge sen vi hittade på något bara hon och jag. vi åt självklart på donken (relaterat till inlägget, ja!), och jag blev så jäklans äcklad när vi satt och åt. för bakom mamma satt det en äldre kvinna, typ 55+ och hostade och snöt sig hela tiden. alltså visst, hosta går ann men man kan väl hålla för istället för att hosta ner alla andra? tackkkk


typ gängsta?
nu blir det lite klinkande på guran innan jag drar mig till soffan och kollar på house i mitt täcke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0