Pluggaaaa

Sitter helt ny duschad och pluggar lite biologi och engelska. Fattar verkligen ingenting om biologin, får hoppas att Tomas inte sänker mitt betyg!

Red ju idag efter skolan. Skulle ha haft gulliver men hade istället bull, varför vet jag inte haha. Vi red i alla fall i stort sätt utan tyglarna och stigbyglarna. Han var då fin och lyhörd. Flyttade jätte fint undan för skänkeln i slalombanan. Sen på slutet när vi skulle trava av hästarna släppte jag tyglarna och lät han trava i sin takt, och vet ni vad han gör då? HAN TRAVAR I LÅG FORM PÅ LÅNG OCH SLAPP TYGEL!!!
Blev jätte glad då, haha. Nu är jag helt slut och ska återgå till mitt äckelpluggande. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0