nejmen tjeeenare

sov hos eddieponken igår, försökte blogga i morse när vi vaknade men det funkade inte. haha, dampade inte bara lite då! iaf, vi tog det lite lugnt och kollade på film. grabben ville ut och åka bil och fixa nya saker till sin volvo och tråkig som jag var sa jag nej. ångrar mig faktiskt lite nu efteråt, haha. jag ska bli mer impulsiv!

åkte hem runt 1 och har inte gjort ett skvatt sen dess. just nu i denna stund sitter jag i arvids gamla säng eftersom jag inte vågar vara i mitt rum där en råtta finns, haha. har bäddat ner mig i ett 240 täcke som jag köpte på ikea för ett tag sen, typ tappar bort mig i det för det är så stort. 

ursäkta att det blev lite flummigt, men är aaaaaaaasa trött. puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0