onsdag.

riktigt seg dag idag, kanske för att min klass och jag kollade på film i aulan istället för att titta på bio.
iaf så sitter jag på en bänk med ida och väntar på att klockan ska bli 20 i 4 så jag kan gå till bussen. när jag kommer hem ska jag äta och sen jävlar (ursäkta språket) ska jag plugga fysik. har prov imorgon och jag har knappt pluggat nånting. bra emmy, bra!
sen vid 8 sticker jag till sala och tränar fotboll. så himlans underbart att träna mellan 20:30 - 22:00. jag kommer ju hem vid typ halv elva. ÅH VAD JAG ÄLSKAR SENA TRÄNINGAR

Kommentarer
Postat av: alina

tack hjärtat <3

kan berätta allt sen <3

2011-03-30 @ 16:14:41
URL: http://ahaalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0