zzz..

Ligger nog fortfarande och sover vid det här laget, vaknar nog om ca en halvtimme. Men iaf, idag ska jag och mamma åka upp till stallet och ta ner tråden från stängslet till hagen, sen ska jag eventuellt slinga håret (vi får se). Dock ville farmor inte färga mitt hår utan slingmössa och självklart har jag ingen. Någon som vet vart man kan köpa sådana separat?

Sen på kvällen så har jag träning mellan 19:00 - 20:30 och jag känner att jag kommer dö lite smått. Jag har nämligen inte mortionerat, därav sprungit, någonting i sommar så min kondis kommer vara skapligt dålig. Men jag har tänkt att jag ska gå ner i vikt, åtminstonde 5 kg. Så jag ska börja äta nyttigare och försöka röra på mig mera. Tror inte jag kommer kunna dra ner på den "goda" maten, jag har faktiskt en tröja där det står "ME ♥ FRENCH FRIES AND KETCHUP". Tjockis? Nänä!

Bloggar nog kanske ikväll efter träningen, vi får se!
miss my gals ♥

Kommentarer
Postat av: emilia

finns på lindex tror jag :) och går du ner fem kilo trycker jag ner fem kilo lösgodis i dig, bara så du vet

2011-08-01 @ 11:02:03
Postat av: victoria

jag håller med emilia häröver!

saknar dig med<3

2011-08-07 @ 14:52:27
URL: http://viccispruttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0