ttttt-träningsvärk

vill börja detta inlägg med att säga att jag har träningsvärk i benen, vänstra vaden, nacken, axlarna och ryggen.
underbart...

idag vaknade 12 av att mamma skrek att jag inte fick sova mer. härlig mamma va? så jag gick upp i hopp om att vi skulle åka till avesta och shoppa, men neeeeeeeeeeeeej. inte orkade mamma det för hon skulle ut och åka skidor ist. ÅH. men mamma lovade att vi ska åka någonstans imorrn, antingen västerås = ikea eller borlänge = jag + shoppa sönder. hoppas på båda, går det?
jag har faktist städat mi garderob idag, coolt ha? ganska nöjd, även fast jag typ bara slängde en bh, 2 pjamasar och en tröja. sen fick mamma en tunika som var för stor för mig!

nu ska jag kolla vidare på sex and the city serierna som har varit min räddning idag.
chiiingeling!

raaaaaaaaaaaaaaaaaawr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0