tyskatyskatyska

suck, bara massa läxor inom tyskan nu. men vi håller på med något arbete som ska vara klart den här veckan, sen är vi nog klara med det. jag har bara sista uppgiften att göra sen är det klart!

det har iaf vart ganska så soft idag i skolan. roligaste var nog på hk:n. jag fick jobba med linnea och det tackar man ju inte nej till? vi garva skiten ur oss åt "HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ" och "det suger..."
HAHA, nu tänker ni "det är väl inge kul?". men jag lovar er, ni skulle ha varit där. då hade ni nog fattat
sen massa blabalbalalaaaaa. när jag kom hem från skolan åkte pappa, mamma och jag skidor. har börjat blivit lite kunnigare nu. och det är ju bra när man får röra på fläsket, eller hur?

nej, nu måste jag bli klar med den där uppgiften. jag har bara 5 timmar på mig


just showing my personality

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAH

Sen när vi skulle förklara för alla det roliga dom ba "eh,, okej?" HAHAAHHAHA men just "det suger" Hahahahah!!! obetelbart! ;D

2011-02-22 @ 20:19:52
URL: http://linneaguldbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0