trööööööööööött


muuuuumms!


så sjukt trött just nu. nästan så jag vill gå och lägga mig, men självklart så har man matteprov imorrn som man måste plugga till. sen ska jag duscha av mig all äckelsvett.
spelade bowling och gymmade idag med viccis och sigge. riktigt kul förutom att man blir förföljd? jaja, men vi hade iaf skitkul på vibrationsgrejen, eller som victoria sa - vibratorn. he-he
sen efter signe åkte hem gick jag och viccis till gallerian och köpte naturgodis bara för hon ville ha sina nuts. jag skulle bara köpa ett hg men självklart blev det typ 3? typiskt mig. AJA
vi pratade lite om allt möjligt och så, skönt att man kan prata ut med den bruden!
nu bär det av mot duschen, sen ner i matte boken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0