tisdag, beeeep

somsagt tisdag idag. hände i stort sätt inte så mycket.
på hk:n gjorde vi hamburgare/pommes frites, riktigt gott! men ibland får jag bara damp på psyko kärringen. seriöst.
nog om det. vi fick tillbaka engelska proven idag som vi gjorde förra veckan. jag fick vg, men är ändå inte nöjd. tyckte att gerd hade satt gränserna extremt högt. men det är ju vad jag tycker?
efter skolan deppade jag och typ satt och smågrät. tänker inte ta upp varför
när eddie gick hem blev jag ensam kvar på bänken. mobbad chey liksom. det var iaf en som märkte att jag satt där. alexander ba "varför sitter du själv?" och jag ba "jag är mobbad?"
sen blir jag bara lite smått trött på alla små fjortisar som skriker 24/7.
nu kommer mamma, så nu ska vi äta. chingeling!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: åh tack, vad glad jag blev när jag läste kommentaren! :D

2011-02-17 @ 12:11:43
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0