söndag :(

suck, redan söndag. det betyder att imorgon är det måndag och ny skolvecka. orkar inte!
idag ska jag kanske ut och åka skidor. men om jag känner mig rätt så kommer jag inte orka, är så himmla lat. haha
idag kommer pappa hem från ryssland! ska bli skit kul :D
han pratade om att han hade köpt några jeans som var "poppis" i moskva, så vi får väl se hur dom ser ut. kanske kommer upp en bild sen!


såhär ser mina knän ut efter min vurpa på isen
ja, jag har den större storleken på mina ben. så ni behöver inte påpeka det
jag är fotbollsspelare och då KAN man få större vader och sådant
plus, det är äckligt att vara trådsmal som en pinne

Kommentarer
Postat av: mimmi :)

du har inte stora ben! :O

2011-02-19 @ 18:49:28
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0