sara tappa datan i golvet, buhu

började nästan gråta pga det, hur sjukt är det?
jag är för känslomässig eller hur man nu säger

idag gick dagen ganska fort, även fast vi slutade halv 4!
matte provet gick piss så det ska vi inte prata om. sen på bilden hade man skiiiiitkul med alla "hundarna" (joel, marcus och anders). som vanligt så skrattade man tills tårarna sprutar. haha
oooh, juste! på lunchen fick några höra mitt asgarv. pinsamt? ohno

efter skolan var det då ridning som gällde. pappa och jag grabbade en krabbsallad och sen skjusade han mig till sorf. stod och myste med bebis som jag sedan skulle ha. vi hade hoppning och jag hade överladdad och hyper häst. envis somfan kan vi också lägga till.
han blev stark i vissa lägen, eller väldigt ofta. men det gick bra ändå. han skrek ett par gånger, men det tycker jag bara är kul. haha :D
vi hoppade på böjt spår, inte direkt högt. det gick sisådär i svängarna, han var ju som sagt vääääääldigt stark. haha, överladdad!

nu ska jag bara chilla eftersom vi inte har några läxor eller prov. blir nog någon film, håller nämligen på att ladda ner trassel! chingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0