rumpplask, woho

ramlade nyss ute på gården. som tur hamnade jag på mitt feta ass så det var ju bra? eller inte, har skitont nu.

hade träning nyss, gick sådär. körde så länge jag pallade men hade hela tiden ont i bröstet, det liksom var ett ständigt tryck. så jag fick svårt att andas. inge bra :(
inatt har jag drömmt helt psyko, eller snarare mardrömmar..
drömmde iaf om att eddie och jag var ute och gick med någon slags hund typ, kände inte igen den. så sprang hunden iväg och eddie sprang efter den och då kom en lastbil med snö på flaket och stannade vid eddie. då stannade han också och lastbilen tömmde snön rakt på honom och han fick allt över sig. fyfan, jag grät som en jag vet inte vad. jag sprang fram och grävde fram han med mina bara händer och tillslut skymtade jag hans ansikte. han sa jag älskar dig. sen vaknde jag med ett ryck.

blir tårögd när jag tänker på det. usch, hatar sådana drömmar :(

Kommentarer
Postat av: mimmi

härligt "/...

2011-02-05 @ 16:30:25
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0