"nu är det fedagsmys..

..om det så är det sista jag gör!"
as skönt med fredag, liksom i'm lovin' it. har två stycken ben&jerrys i frysen, bara mina.  och mammas då men what ävvaaa! jag är ganska trött så det är därför jag är lite, ja.. cp? och då tänker mina underbara vänner "det är hon ju vanligtvis också?".
idag var det då sista dagen jag praoade, var lite sorgsamt men ändå kul. slipper ha asont i rygg/ben/hälar varje dag och behöver inte vara grinig och trött. men fy satan så kul jag har haft, speciellt idag! sandra och jag skratta mycket och jag var liksom allmänt glad. när jag gick så fick jag ett tack-kort + en gratis middag där för 200kr, SNACKA OM ATT MAN BLIR GLAD! sen skrev dom ju omdöme om min prao som lyder såhär:

"Emmy har jobbat jätte bra varje dag. Hon har ända sen dag ett varit duktig på att ta egna initiativ. Hon ser alltid vad som behöver göras utan att vi måste säga till. Hon har också tagit mycket bra hand om köket och våra gäster. Både köket och sevisen har hon klarat felfritt. Hon klarar av att både jobba ensam och i ett team mycket bra! Emmy har varit bättre på många sätt än vad många adndra praktikanter vi haft tidigare från gymnasiet, hotell- och restaurang. Vi ser mer än gärna att Emmy kommer tillbaka till oss!"

blir man glad eller blir man glad? jag får bättre cred än vad gymnasie ungar får!
kommer sakna sandra, krister, sengül och adde. tror det kommer kännas konstigt att åka till skolan på måndag istället för lindströms.
efter praoen så gick mamma och jag runt i gallerian och softa. på h&m köpte jag ett par jeans som satt som en smäck, är skit glad att jag hittade dom för jag brukar aldrig hitta byxor som passar eftersom jag har ett big mama ass! sen köpte jag nagellack där också. sen köpte jag även en ring på ur&penn, hårgrejs på nikita hair och hårtabletter på live.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Duktig Flikkahh :D <3

2011-02-05 @ 12:09:55
URL: http://lungtbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0