noeva estocolmoooo

snacka om att det är härligt väder ute! perfekt ridväder typ, men självklart så har man ju ingen häst?
jaja, snack drar jag, mamma, farfar och sonia mot stockholm och firar lilla linnea pluttan. hon blir hela 1 år! snacka om att tiden går fort. känns som det var igår som jag började i 7an, åååh tider! usch, jag var ju värsta fjortiser i 7an. blont hår, push-up x7 typ, idomin och aaah you know.. och snacka om att jag var sms-nörd på den tiden!! nu får jag knappt några sms, hehe. mobbad.
men jag tycker att jag har förändrats väldigt mycket sen 7an. nu har jag ju brunt hår, lite mognare, lite mer mobbad, ingen sms-nörd (tycker iaf jag?) och sen har jag inga ätstörningar. jag åt typ aldrig mat i 7an. kommer ihåg hur arg victoria var på mig varje lunch. när jag väl åt så åt jag bebisportioner, haha. nu äter jag värsta lassen ju! yeah

försökte med en outfit bild, men det tog 10 minuter sen orkade jag inge mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0