nästa charlotte kalla

gick oförvantat bra att åka skidor. ramlade bara en gång, med det var för att jag såg älskit. haha

känner mig väldigt duktig idag eftersom jag både har tränat fotboll och åkt skidor. ska försöka röra på mig mer, har sån himla dålig kondis! jaja. sen så har mamma och jag bakat en sockerkaka med chokladglasyr på i vedsprisen. vi tog ut det efter ca 20 minuter (kortare än vanligtvis) och då var den svart. istället för att slänga bort alltihoppa så skar vi av "sot-skorpan". det var liksom bara ett tunt lager. sen drog vi på med glasyr och hjärtströssel. MUUUUMMS
har inte ätit den än då men kanske ikväll?
nu ska jag kolla på ice age 3, "don't move a muscle, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH" haha, SÅ JÄVLA ROLIGT!! eller hur emilia? ;)

Kommentarer
Postat av: emilia

looooooooove!!!

2011-02-20 @ 14:43:41
URL: http://erydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0