maaaat på en fredaaaaaag

håller på skalar räkor med mamma. vi ska äta någon slags räksoppa sak gerejimoj blabla.

idag hade vi ju kort dag, superduper skönt!
började dagen med att försova mig, men jag hann ändå. sen förstörde tomas min pluggfria helg, jag måste tydligen göra ett prov som jag missat. det är inte ens viktigt typ. eller jo, men räcker det inte med att man vet vart näsmusslar sitter? eller vad säger du signe? ;)
exakt, men what ever!

sen hade vi tyska och slöjd, onödigt vetande. sen hade vi idrott och vi hade innebandy. tänk mig, som är fotbollsspelare och total hatar innebandy typ. JAG VAR GRYM, eftersom jag fintade bort joel som spelar innebandy? säger bara kött
fast det gick inte lika lätt att finta victoria. eller finta och finta? jag flaxade lite med klubban och hoppades på det bästa. he-he
efter skolan drog jag hem till jennie och jag visade henne hur man laddar ner filmer. sen spelade vi GH som jag inte spelat på 100år. gammal kärring, i know. hade skit kul och så. och nu sitter jag här!
nej, nu måste jag fortsätta. skriver nog nåt mer sen. puss!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är bra att frisk upp GH-minnet ibland ;) <3

2011-02-18 @ 22:17:37
URL: http://lungtbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0