i just came to say hello

idag hade man först håltimme eftersom vi bara hade halva tyskan. sen kom linda in på våran matte lektion och sa att idrotten var inställd och då började alla fråga om vi kunde skippa so:n och sluta efter matten och självklart sa linda ja. världens bästa mentor säger jag bara!
men eftersom min buss gick halv 11 så var jag tvungen att vänta tills halv 2 bussen gick. så jag gick och åt på liljas med sara b, sara l och linnea. fyfan vad kul vi hade, men jag kommer ha fobi för ungar med gafflar nu..
så när jag jag kommit till möklinta med bussen så gick jag till mammas jobb där jag fick leka med alla småttingar, dom var h-y-p-e-r! men det var faktiskt ganska kul. sen kom vi hem vid 5 över 4 och då gjorde jag köttfärspaj till oss. det blev inte så tokigt, lagade ju den utan boken? mwuhähähää
nu ska jag plugga och skriva på sekt-saker. shu


kolla victoria, jag kan blinka med ena ögat!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0