ett gott skratt förlänger livet

då jävlar är jag odödlig, som alina sa.
fyfan vad kul jag har haft! började med att jag stressade runt hemma och kom lite senare än vad jag hade sagt. när jag kom dit så börjar jag med att springa in i en vägg typ, eller snarare hoppa. lyclat liksom
när alla hade kommit förutom sarah så drog vi och köpta pizza. visste inte att så många köpte från möklinta, haha. vi stod typ 10-15 st och väntade! mycket för lilla möklinta vettni. ;)

när vi väl var hemma så sprang vi upp med våra pizzor på alinas rum och åt dom när vi tittade på torkel i knipa. sarah kom ungefär samtidigt som vi startade filmen. hon hinner självklart bara vara inne i rummet ca 5 minuter innan hon välter ner alinas pizza på golvet. haha, synd om dig alle :( sadeface
sen var vi inne på omegle och drygade runt med alla. blablalblalblablaaaaaa! sen "träffade" vi en kille som bodde i tyskland fast var från västerås typ. liksom vad är oddsen att träffa en kille på internet sådär random? haha
sen blandade vi natten med american pie filmer och omegle då. vi skrattade skapligt mycket, främst för att sarah stötte till allt så det ramlade ut på samma plats som pizzan landade på. lyyyyyckat!

sen tog vi typ 1000 kort med alinas systemis. fint att man hade ett on täckstift på läpparna, så jävla äckligt haha. vi skulle liksom härma typ alla 7:or på ekeby/valla. he-he. jag har tyvärr inga bilder men → alina ← kommer säkert lägga upp på fb och på hennes blogg. saga somnade i soffan och då skulle vi ta smygkort på henne och då ställde sig alina upp i soffan för att få bättre bild och då ramlade lampan ner från taket. haha, fysatan vad jag garvade!! jag skulle ta kort när alina hängde upp lampan igen och självklart så blev det blixt och alla trodde typ att det blixtrade från lampan, inte kameran. hahahhahah, så jäkla kul!
sen lugnade vi ner oss och kollade på en film. klockan var nog då runt 6 på morgonen tror jag. usch, inte mänskligt att vara uppe så länge.. aja, iaf sen gick vi och lade oss och då hörde vi är donk, donk, donk, donk, donk ljud från trappen. så nån gick upp och kollade var det var, och det var den andra lampan. det satt en slags glaskula utanpå själva glödlampan och den hade lyckats åka av och "donkat" ner för trappan, UTAN ATT GÅ SÖNDER!
sen somnade vi efter det och vaknade runt 10, göööööött. har haft så jävla kul, älskar er brudar♥. ni är så sjukt underbara! :D

Kommentarer
Postat av: Saga

SE! ni fick straff för att ni försökte ta smygfoton av mig när jag sov :P (A)>:{D

2011-02-12 @ 17:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0