cupen


                                            ph; skadevi cup i somras

vårat underbara kom 4a tror jag. vi var de yngsta i gruppen. våra motspelare var ett eller två år äldre än oss.
vi spelade riktigt, riktigt fint tycker jag. sista matchen hade ryttinge bara tur när de gjorde mål.
första matchen vann vi med 3-0 pga att laget vi skulle spela mot inte kom
andra matchen spelade vi 1-1
tredje förlorade vi med 2-0 tror jag
sen sista så förlorade vi med 1-0, de gjorde mål när det var 16 sekunder kvar. så jäkla surt

men det var kul annars, jag nickade en gång och blev förbannad. men det är som vanligt :)
nu ska jag ta och krypa till kojjs tror jag. är sjuuuuuuuukt trött!
imorrn sover jag nog hos alina tror jag, vi får se om det blir av. aja, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0