a regular torsdag kväll

har nyss duschat eftersom jag har ridit idag. red på lilla bull, det gick väldigt bra. han lyssnade väldigt bra och så. han var rädd för nånting på läktaren, men tillslut så kunde han gå förbi utan att trippa runt.

jag kan informera er om att engleska provet gick ganska bra för mig, vad jag vet. vi får inte reda på resultatet förens på tisdag. så vi ska ha någnon inlämmnings uppgift som jag såklart inte minns vad det var..
imorrn är det skridskor på idrotten och jag ska få skjus dit av marcus snälla mami, woho! sen på kvällen blir det ös hemma os alina med jennie, sarah, saga och emelie(?)! ska bli skapligt kul kan jag säga

nu ska jag prata med emilia på msn, fett coola vi är liksom!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahah red på bull.

RED BULL :D <3

2011-02-11 @ 10:42:25
URL: http://lungtbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0