16 kr = gratis!

min snälla kompis jennie tjänade 16 kr idag bara genom att gissa på ett tal. vi skulle köpa godis på city tobak och då sa han...:
han - om du gissar närmre än mig så bjuder jag på godispåsen!
jennie - hahaa.. okej, 16 kr tror jag
han - jag tror 20 kr
jennie - 'tittar med stooooora ögon på apparaten'
han - varsågod, gratis godis till damen!
haha, jennie såg verkligen ut som ett barn som fått godis en lördagkväll. så söt :D

idag har det varit slit och jobb. är helt totalt mega sjukt trött! jobbade på som 17 idag, det var ju näst sista dagen, både roligt och tråkit. roligt att få träffa v.e.s.e och klassen men också tråkigt att inte träffa sandra, sengul, adde och krister varje dag.. nog om det, jag red efter "jobbet" också. jag hade bull som är en liten b/c-ponny tror jag. jag kan säga att jag kände mig skapligt lång på honom!
han var rolig att rida, men inte i början. då slängde han bara runt med huvudet och så. sen "glappade" han med bettet hela tiden, iaf när man hade långa tyglar. när vi skulle galoppera så sprang han in i trav i galoppen. kändes som att åka på en skuttig gammal grusväg. det skumpade hit och dit men tillslut kom han in i galoppen. och då jävlar var det fart på han, kulkul!!!!!!!!!!!!!!!! (vilket liv jag har som gör varannat utropstäcken fetare? trött tjeeeeeeej). dom sista 20 minutrarna gick han på tygel i alla gångarterna. fia berömde gång på gång och det är ju kul! bull hade lättare att röra sig i vänster varv.
HAHA! och sen när vi skulle hoppa av så blev han skiträdd för någon liten flicka på läktaren. han flög två meter åt sidan och jag höll inte i mig i nånting och hade släppt stigbyglarna. haha...

nej, nu ska jag ner i duschen och duscha bort häst och flott lukten. shubre broren som robin säger!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hihihihihihihiihihihi Godis :D :D <3

2011-02-03 @ 20:20:58
URL: http://lungtbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0