SolarN

Jag har varit lite frånvarande från bloggen ett tag, men inte längre!
Igår vaknade jag hos eddie och precis som varenda gång jag sover där så sover vi till 1 - 2. Jag blir på sånt dåligt humör pga det eftersom jag hatar att vakna efter 10/11 på förmiddan. Hur som helst, vi grejade i bilen och kollade på tecknat i stort sätt hela dagen. Vi lyckades klämma i oss 2 bullar och 3 korv m. bröd också där imellan. Klockan 19:00 stack jag iväg till Lärkan och tränade i mina nya skor, gudomligt sköna!

Duschade direkt när jag kom hem och kollade sedan på wallander. Sen gick jag in till mitt rum och satt vid datan och vips var klockan 03:30, fick ångest då eftersom det var omöjligt att somna och det hade redan börjat blivit ljust ute. Som tur var somnade jag tillslut.
Idag har jag bara chilla galet som min friend Ebba säger. Har rensat ur ett skåp i mitt rum och hittade skolfoton på mig från när jag bodde i Belgien. Skulle vara kul att veta vad alla gör och bor, vet att många har flyttat tillbaka till Sverige, bland annat Jacob Ling Vannerus från pa1. Fast han flyttade innan min familj flyttade tillbaka.

Efter jag hade rensat skåpet så lade jag mig på gräsmattan och solade i drygt 3 timmar. Cool som jag är låg jag och läste gamla "Min Häst"-tidningar. Haha, coooooooooooool chey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0