on the road again..

..eller ja, lite grann i alla fall!

tänkte blogga lite igen, kanske inte lika mycket men nån gång när jag har lust. och den personen som kommenterade ett inlägg förut: om du inte tycker om att jag skriver "emo-inlägg" och att det inte är kul att läsa min blogg då, läs den inte? sitt inte och stör på andra som har det svårt.

Kom av mig lite där, heh. För tillfället sitter jag och spelar gitarr och spelade in lite, gjorde till och med ett videoklipp-inlägg(!). Dock märkte jag inte förns efteråt att jag har en tandkräms klick i pannan (jag har inte tänder i pannan, bara en finne). Men jag lägger inte upp den på bloggen eftersom jag inte ser så fräsh ut och pga tandkrämen!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Härlig att du är på g igen sötan! :D <3

2011-08-17 @ 18:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0