Hoppning

Var ute och hoppade med kaninerna nu på kvällskvisten. Tänkte göra en och samma film av alla småfilmer men movie maker vill inte sammarbeta med mig just nu så jag ska försöka mig på set imorrn istället!

Hoppningen gick sisådär, Tuff har jag inte några höga förväntningar eftersom han är 9 år och är tjockis. Han hoppar jag bara med på skoj, hinderna är inte alls höga. I början brukar han hoppa helt själv och tycker det är kul men på slutet brukar det vara mer intressant att äta gräs eller lukta på något.

Pelle däremot har jag lite förväntningar på eftersom han har tävlats innan. Hon som vi köpte honom av sålde honom för att han inte klarade av elit-nivå (även för att det var för mycket hanar på "gården"). Det skulle vara kul att börja tävla med honom, kanske inte direkt i några höga klasser men bara någon lägre klass för att testa på. Vi kanske gör det, kanske inte. Vi får se! ;)




Kommentarer
Postat av: amanda

åh, tack så mycket! :)

2011-08-05 @ 00:59:11
URL: http://min

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0